Har to herlige gutter! Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 noen andre som besvimer?skikkelig ekkelt og aner ikke hvorfor.men jeg er jo litt trøtt og sliten om dagen da..
Rebekka og tre vidundere Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Sannsynligvis lavt blodtrykk. Jeg har nesten segnet om flere ganger pga dette. Det er ikke så mye å gjøre med det. Sørg for at du drikker nok, og ikke gå på tom mage.
thebasile 82 Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Hei! Jeg opplever tidt og ofte at jeg blir kjempe svimmel, og nesten svimer av. Snakka med jordmor om det,og hun trodde det var fordi det var noen blodårer som kom i klem. Merker det særlig hvis jeg sitter rett opp og ned f.eks ved kjøkkenbordet, eller står oppreist og stille for lenge. Men det kan også skje hvis jeg har stressa og blir veldig varm. skikkelig ekkelt er det, men er nok ikke noe farlig. Men drikk masse vann, ta det med ro, og legg deg ned så fort du begynner å bli uvel. Jeg er forresten i uke 37. :-) Lykke til videre, og god bedring. kos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå