Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 vil gjerne høre både positive og negative med å føde der...
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 veit ikke åssen det er å føde der , men skal dit i mai:)
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 men hørt litt av deler. Men mest positivt
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Hei. Jeg har født mine 2 barn på Elverum ssykehus.. Nå vet jo ikke jeg hvordan det er på andre sykehus,men det er sikkert blandet personel der alle steder.. På elverum sykehus er det en del "snerper" (overlegen hør på meg) kjerringer,men også mange greie... Dem har en vikar der som jeg rett og slett hater... Ho er dansk og lite likt blant personelet og pasienter... Ho var rett og slett slem....... Men som sagt så er det jo flest helt greie som jobber der... Jeg hadde ikke hatt noe imot og føde der mer hvis jeg skulle hatt fler.. Bare dem kunne forsikre meg om at jeg slapp unna JETTE..
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 faktisk sånn jeg føler at alle på sykehuset er . Liker jordmor da men hu jobber ikke på føden lengre .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå