Gå til innhold

Navn på gullungene -08?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere bestemt navn ennå? Er vi trege, føler vi alldri blir enige. Og mannen min kommer ikke med noen seriøse forslag!! Bare kødder!!! Jeg blir irritert=(

Sist hadde vi det klart før vi ble på vei, men denne gangen har vi ikke kommet frem til noe ennå...uke 28 nå=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselige navn=)

Gutt nr 2 vi så det ække sikkert jeg får noen jente å pynte på noen gang..

Kjempe stas med to gutter asså=)

Skrevet

Vi blir heller ikke enige. 6 uker til termin og vi vet kjønn så det burde jo være en smal sak... hadde det ikke vært for at vi er i helt forskjellige verdener da det gjelder fine guttenavn :oS

Skrevet

magnus siden jordmoren påsto det var gutt =)

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Vi heller i mot Gard til gutten vår. Vurderer også Brede eller Brage, men foreløpig er Gard favoritten. Men vi vil ikke bestemme oss før vi har truffet nurket=)

Skrevet

Her kommer en liten Jonas

Skrevet

Her kommer det en Kajsa..

Skrevet

visst det blir jente er navnet bestemt av pappan..han har likt Ariel siden han var 15 år :)

Så kom jeg med forslag om guttenavn..og synes Niklas er fint..han sa det hørtes bra ut..så protesterte ikke..men nå er det mange mnd igjenn..så kan jo hende vi finner andre guttenavn..Men Ariel blir det uansett..der er vel ikke han til å rikke hehe

Skrevet

Er ikke Ariel ett guttenavn? *flau* Jeg kjenner i hvertfall to menn som heter det, og engelen var vel en "mann"?

Skrevet

Ariel er jentenavn også..vet om ei her som heter ARIEL...Så heter jo disney havfrua Ariel

Skrevet

søkte på navneguiden var 96 jenter som heter ariel og 66 gutter..men finnes flere skrive måter med jenter da Ariell Arielle også..

Men må ærlig innrømme at jeg synes ariel på en gutt hørest utrolig femi ut..

Skrevet

Hehe.. :) Det er et vanlig hebraisk guttenavn. Mange gutter som heter det i Israel og statene. Hadde glemt at Disney-havfruen het Ariel jeg, men da er det selvsagt et jentenavn også. :)

Skrevet

"Knærten" våres skal hete Jaran.

Skrevet

Josefine hvis det blir jente, men er ikke sikker på guttenavn ennå... Er bare 10 uker på vei, så vi har god tid:)

Skrevet

både gutte og jentenavnet kommer fra hebraisk stod det..så stammer derifra begge deler..

Skrevet

blir jo Inge som også er et jente navn, men mest vanlig i Danmark..og Eli som er typisk jentenavn her er jo vanlig guttenavn andre plasser..:)

Skrevet

Lukas :D

Skrevet

Sikkert. :) Ariel er jo fra det gamle testamentet, så det må være for alle! (Kristne og muslimer også)

Om jeg får bestemme her i huset så blir det Iben til jente (det kan også brukes som guttenavn, hehe..) og Hampus om det blir en gutt. Vi vil ha mellomnavn også, men de er jeg ikke helt sikker på enda. Det blir vel litt forhandling tenker jeg! ;)

Skrevet

Det kan se ut som det blir Henrikke eller Olai her i gården. :)

Skrevet

vi diskuterer mellom nikolas,benjamin,sebastian og odin....jeg liker noen mens faren ikke liker de samme som jeg liker..hehe..dette kan bli spennende gitt...:P

Skrevet

Mange spesielle navn her! Så jeg føler meg litt kjedelig her.. Hehe! Vesla vår skal hete Mari... :)

Skrevet

Ser ut til at det blir ei lita Vårin her:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...