Gå til innhold

2 uker sia Tr skulle vært her..

Anbefalte innlegg

Skrevet

andre som er veldig for seine men tester negativt??

Har for øvrig, halsbrann (er d et tegn på graviditet??), ømme bryst og føler meg litt "rar"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, ja eg har gått over ikm...sku ha hatt det den 11 des eg, men ingen tante kom...og eg har testa neg...

det som jeg føler er kvalme og jeg føler meg "rar" på en måte... ingen halsbrann, eller ømme bryst,

Skrevet

skulle hatt 19-20 desember.. men.. har testa to negative nå.. arg.. men mange som ikke får posetive tester da (har ei søsster som ikke fikk osetiv test hehe).. ja, føler meg "rar", men mulig d er pga at jeg håper jeg ikke får mensen da og håper på ei spire.. hihi

Skrevet

Svarte deg på en tidligere tråd å men svarer her å jeg:)

Hei!

Hvis du IKKE er gravid, kan det skylles hormonene dine! Jeg gikk 35 dager over IKM og plutselig kom den! Om du tenker mye på det så kan det være hormonene dine altså..

Så, om TR ikke dukker opp hos deg burde du reise til legen for en blodprøve!

Men kan hende du er gravid å, og har for lite hcg i kroppen.

Skrevet

er også langt over ikm og bare negative tester. føltes som om TR skulle kommt i en uke nå. har bestemt meg for å teste igjen på søndag hvis tanta ikke har dukket opp enda da. da er jeg på dag 42... hvis tanta ikke kommer en uke etter det igjen, drar jeg til legen. men forventer å våkne med blod på papiret hver eneste dag...

Skrevet

er på dag 38 jeg da, (bruker og ha syklus på 28) men sisste testen jeg tok virker d som om d er en svak skyggestrek på..men er ikke sikker.. mulig er innbillning.. men vi får se.. tar kontakt med legen over helga hvis det ikke kommer noe snart.. men får se :-D håper der er ei lita spire da..

Skrevet

Vi er tydeligvis flere... Jeg tror min IKM var for en (drøy) uke siden, testet negativt både tre dager før og tre dager etter. Fortsatt ingen TR, selv om det kjentes veldig ut som mens-murring i magen i går.

Hadde en gang i tiden syklus på 28 dager, men etter p-piller slutt i oktober tror jeg det har blitt litt kluss i systemet. Har sikkert beregnet EL helt feil også pga. det :-(

Er det vits i å ta flere tester tro, eller skal man bare vente tolmodig på TR? Føler fortsatt ingenting, ikke rarere enn til vanlig :-)

Hadde ikke tenkt å gå til legen med det første, men hører gjerne når dere andre tror det er på tide.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...