Yellowgoldfish Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Vet du om et sentralt hotell i Køben som er nytt eller nyoppusset? Skal på dame tur og vil ha det litt ekstra digg siden det er eveigheter siden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Espoir Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Ja, det vet jeg: http://www.hotelguldsmeden.dk/ Dette hotellet er ganske kult, og helt nyoppusset. (holdt faktisk fortsatt på med litt oppussing da vi var der på sensommeren). Jeg synes det passer utmerket for jentetur. Hjemmesiden er kanskje litt irriterende, men ihvertfall synes jeg det var et veldig fint og spesielt hotell.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 The squar (tror det heter det) ligger 5 min fra Tivoli og på toppen av handlegaten:) Yppelig...
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Hvorfor vil du ha morder-standard på hotellet? hahaha jeg bare MÅTTE=P hihi bare tuller meg jeg=)
SaDa Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Vil anbefalle den som Lisa skrev:) Var veldig fornøyd med det hotellet når jeg var i København for snart 3 år siden. Ligger veldig sentralt.
Kristine :-) Skrevet 2. januar 2008 #7 Skrevet 2. januar 2008 Jeg var på Carlton hotell guldsmeden i oktober og vi var ikke fornøyd!!! Støvete på himmelsengene, mugglukt i gangen, flekkete veggtilveggtepper bl.a. Badene var ganske fine og de hadde en stjerne i Michelinguiden. Kanskje fordi det var litt annerledes. De hadde kun økologisk mat (som jeg synes kan være både vel og bra men alt med måte) og frokostsalen var så liten at de måtte avvise gjester. Utvalget av mat var lite, men brødet og juicen var bra. Vi var 13 stk på jentetur og vil ikke dit igjen!!!
nickoline og supermann Skrevet 2. januar 2008 #9 Skrevet 2. januar 2008 goggle københavn så finner du en liste over hoteller med bilder og alt. gullsmeden som noen nevner over her har vi sett på også. moderne og fancy. Er et hotel jeg ikke husker hva heter. også i gangavstand til strøget og tivoli. der er det basseng og spa.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå