Enliiitentil? Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Selger en så og si ny reima tec dress, str. 74 (stor i str. så mer en 80)... brungrå med rosa fõr, rosa ører, rosa detaljer øverst. Ser og føles helt ny ut. Send en melding i denne tråden!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Hvor mye er "billig" da? Er den godt brukt eller? Hull? Slitt?
Enliiitentil? Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2008 Hei absolutt IKKE slitt, ser og er heltny og fin, ren og pen. Ikke brukt skyllemiddel... som ny, rett og slett, bortsett fra navnet inni. Billig = hvertfall halv pris. Jenta vår har fått ny...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå