Gå til innhold

hva betegner en styrtfødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en venninne som ble innlagt klokken ti og 00.24 var ungen ute. pressrier på noen få minutter....har hun hatt styrtfødsel da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Fødte på 1 time jeg, ikke styrtfødsel det heller...

Skrevet

Det stod i papirene mine at jeg hadde styrtfødsel..fikk rier kl 4,var ute kl litt før 6..men trur det var fordi han låg helt oppe da riene begynte...

Skrevet

Jo, en styrfødsel er 1. rie til ungen er ute = under 3 timer... Jeg fødte på 4.5. Dvs, veninnen din hadde en styrtfødsel!

Skrevet

Jeg fødte eldstemann på 46 min fra første ri til ferdig fødsel. Nr 2 kom også fort, på 2 timer. Men gikk fra 6 cm åpning til ferdig fødsel på 5 min, og det ble betegnet som stryrtfødsel.

Skrevet

Kommer jo an på hvor lenge hun hadde hatt rier før hun ble innlagt da...

Innleggingstidspunktet har vel ingenting å si!

Skrevet

Hehe det er sant. fra jeg ble innlagt til jeg hadde pressrier tok det 25 minutter så... og 12 minutter etter var hun ute=) men jeg hadde hatt rier i 20 timer da. (som ikke gjorde noe effekt, ble ikke innlagt før på 4 cm)

Skrevet

Det spørs jo når fødselen startet.

Jeg ble innlagt ca 02.30, jenta var født 05.14. Men jeg hadde ingen styrtfødsel, for fødselen startet 23.30

Skrevet

Jeg hadde styrtfødsel. 2 timer fra første ria til snuppa var ute.

Skrevet

Etter en superrask fødsel på i underkant av tre timer fra første tegn til ungen var ute, er jeg usikker på hva som betegnes en styrtfødsel. På sykehuset sa noen at jeg hadde hatt styrtfødsel, andre sa det ikke var det... Travelt var det, men syns selv ikke det gikk FOR fort, klarte liksom å henge med selv;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...