Tyttebærsyltetøy Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Jeg holder på å bli sprø av alt maset om jeg har født!!!!!!! Fått 10 sms og 2 telefoner til nå i dag. riktignok er terminen i dag men det har vært sånn de siste ukene. Tror de virkelig at de skal gå glipp av det? Det er snakk om søstrene mine og mamma og nære venner...Vi har ikke tenkt å holde det hemmelig når babyen er født... selv om vi ikke kommer til å si noe før det heller da. Kanskje bare til hans foreldre for de maser ikke. Svigermor er selv lei av alle som spør ho...
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Jeg har planer om å lage en standardmelding jeg skal sende ut til alle som maser, med ordlyd omtrent som følger: "Takk for din melding. Vi er nå kommet til termin, og mottar svært mange henvendelser daglig. Vi ber om forståelse for at vi har nok med oss selv i denne perioden, og derfor ikke har kapasitet til å svare på alle telefoner og meldinger som kommer inn. Vi vil gi beskjed til alle når fødselen er vel overstått. Mvh....." Dette gjelder også svigers. Jeg er allerede advart av svigerinnen min om at svigermor sendte meldinger og ringte hver eneste dag både før og særlig etter termin, så jeg skal sørge for å gi klar beskjed tidlig! Orker ikke sånt mas....har da nok annet å tenke på!
note Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 En kommentar sist ringte svigermor fem ganager til føden i løpet av de 12 timene jeg lå der. (Fikk bare snakke med sambo første gang, senere hadde de høffligt avvist henne med beskjed om at det passte litt dårlig for sambo å ta tellefonen nå :-) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå