♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Bruker sette frem julepynten tidlig, advent staker og stjerner, samt lys ute til 1 søndag i advent. I år pyntet jeg resten, samt tre i plast i midten av desember, siden vi skulle feire jul borte. Da blir en fort lei, og det ble en tidlig kveld for nissene mine i år. Begynte i går, og pakket alt ned i dag. Skulle pakke det om i nye esker, samt merke det mye bedre- så ville ha god tid. Nå er det ikke jul her lenger, bare rent og ryddig siden jeg fikk sambo til å sope støv med swiffer dusteren samt støvsuge mens jeg var hos legen idag. Deilig enkli- så kan vi bare glede oss til neste jul da vi har en gutt på 10 måneder og kose oss med.....
mine små alver... Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 hei,du ga meg inspirasjon!! begynte såvidt her isted men gadd ikke mer.....helt til jeg leste innlegget ditt om ryddig og rent.Nesten så jeg kjente lukta av såpe..hehe tror jeg må få ræva opp av sofaen igjen jeg nå. Jeg begynner også 1 advent og blir fort lei nisser ja.... jula varer ikke helt til påske nei:)
*tybber* Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Jeg tok ned julepynten i går jeg! Skulle egentlig vente til i morgen/helga, men hadde tid og ork i går. Og nå er det såå ryddig og rent her! ) Deilig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå