Gå til innhold

Folat - grønt te??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leste i et bla at virkningen på folat gikk ned når man drakk grønt te.... Noen flere som har hørt det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det man utsetter jo kroppen for en del "renseeffekter" i groenn te, derfor man ikke trenger drikke saa veldig mye av det i svangerskapet, uten at jeg tror det er farlig altsaa. Men man skal generelt ikke drive med ting som er rensende naar man er gravid. Noen mener man ikke skal drikke Aloe Vera juice heller, men det gjoer jeg. Det gjorde jeg foer jeg ble gravid og det har jeg fortsatt med, det er jo mer aa regne som et vitamintilskudd paa et vis. Men rensekurer, rensende teer osv skal man vaere litt forsiktig med sies det.

Jeg er ikke av den hysteriske typen, men synes heller ikke groenn te smaker saerlig under graviditeten, hehe.....noe jeg normalt er veldig glad i.

Er du derimot IKKE gravid, saa er det bare aa rense i vei, det er naar man vet man er gravid, at man skal stoppe. Det aa rense kroppen FOR aa bli gravid, kan jo nettopp vaere en god ting.

Da ble du kanskje mer forvirret enn klok? =o) Men det er hva jeg faar av min lege da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...