Har to søte små :) Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Er i dag 5 dager over termin, og har i mårra fått time til overtidskontroll på sykehuset her. Noen som vet hva som skjer på en sånn kontroll?? Har så lyst til at de bare skal sette meg i gang!!!
melkekua™ Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 De sjekker om den lille har det bra i magen din, om den tåler noen flere dager i magen eller om du må settes igang. Spørs hva de praktiserer på det sykehuset der du skal. Jeg var til overtidskontroll 11 dager over ul.termin forrige gang, og ble satt igang dagen etter. Lykke til ;o)
Har to søte små :) Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2008 Takk takk :-) Håper og håper at det skal skje noe i natt. Tenkte jeg skulle ta meg et glass rødvin for å få igang det hele, men er ikke helt sikker enda.. Vil jo ikke at det skal kunne skje noe galt med barnet, men vil at hun skal komme ut NÅ!!
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Føler jeg høres ut som Dr.Ruth snart...men jordmødrene snakker om sex, for å få igang fødsel. Men det må være litt hyppighet på det. JM Siri på "uke fra uke" snakker om 3 ganger på rad!!!!! Puhh... Lykke til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå