Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Hei! Noen som kan svare meg på en navleting? Lillegutt ble født 30/12 07, og nå er navlen på vei til å dette av. Men det er en forferdelig lukt og det blør litt. Skal på kontroll på sh i morgen, men er det noen som har litt peiling på dette her nå? Burde jeg ta kontakt med hs eller like greit å bare vente til i morgen? Håper det er noen som kan svare meg
samuraibeibi Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Gratulerer! Det var en fersk baby. Æsj, ja den navlen kan bli temmelig ekkel - det er nok helt normalt. Bare vent til i morgen du.
juniorsen Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Ja, det lukter og det er ekkelt, fysj... Vi ringte barsel vi og spurte, helt grønne vettu, hehe... Det blødde ikke på mini, men en forferdelig stank og det er normalt! Men ring barsel, de er der for deg i 6 uker etter fødselen ) Gratulerer, forresten!!!
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 det er normalt at den lukter og vesker litt i det den er på tur å falle av og like etter den er fallt av, rens med klohexidin eller pyrisept forsjiktig rundt navelstrengen å la den lufttørke før du putter på ny bleie...pass på så ikke bleiekanten ligger å gneger på strengen.. faller nok bort ganske snart da=) lokter helt pyton=P lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå