Gjest Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Jeg sliter med søvnen min,sovner fort men våkner midt på natta og får ikke sove mere. har gått på cipralex men kuttet helt ut pga svangerskapet men nå fikk jeg sobril av alle ting...
solstråle69 Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Det synes jeg hørtes veldig rart ut! Trodde ikke man fikk sobril pga søvnproblemer?
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 her står det litt om sobril http://www.felleskatalogen.no/ men husk på at mange får sobril fordi de ikke får sove, er ikke en sovemedisin men kan gjøre enn veldig trøtt da. Men når legen ga deg det slaget så var det nok en god grunn til det.
lenej :o) Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 hmm.. siste uka før kalving, fikk eg sovemedisin, for eg sov ikke. fikk sobril, men var skeptisk.. så tok en, men den funka ikke, sovna jo aldri... så måtte få ei nål i skinka, med no muskelavslappanes... var jo i høyspenn!! fikk også en sånn når fødseln starta.. eg var så anspent at kroppen stoppa opp fødseln.. så fikk sove litt, og vannet gikk da... sikkert derfor eg er så trøtt no i ettertid... hihi..
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 noen andre her som har brukt det i en kort periode? er livredd jeg skal skade babyen jeg nå siden det egentlig er en type valium
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Sobril er VELDIG avhengihetsdannende.. fatter ikke at legen din skrev ut noe slikt, kunne du ikke heller fått vallergan eller noe annet mildt?
Bea-79 Skrevet 2. januar 2008 #7 Skrevet 2. januar 2008 Jeg har ikke brukt det under graviditeten, men fikk det mot ryggsmerter... Funka ikke mot smertene, og fikk ikke sove!!
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #8 Skrevet 2. januar 2008 vallergan har jeg prøvd før og det funka ikke så godt nei.. men hun sa at man ikke blir avhengig av den da.. så hva skal jeg liksom tro? ringe ett annet legekontor å høre?
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #10 Skrevet 2. januar 2008 Hei Jeg sliter og med søvnen og fikk atarax i begynnelsen av svangerskapet og vallergan i slutten. Sobril er Benzodiazepiner, som virker sterkt vanedannende. Hør med legen om atarax og evt vallergan. Lykke til med sovinga...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå