Verdens peneste gutter er mine Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Hun får ofte veldig vondt i magen og ofte forstoppelse. Innimellom har hun løs mage. Jeg og mamma prøver å overtale henne til å gå til legen med det, HUn har vært sånn i alle år men blir bare verre med årene. HUn tror selv det er noe veldig galt hvis hun går til legen med det. men jeg tror det kommer av at hun er allergisk mot et eller annet i maten. Hun blir veldig isolert når magen plager henne hver uke og syter og klager hele tiden over det. Men istedenfor å klage kunne hun ha gått til legen mener jeg da. Skal sies jeg hadde astma og allergi som unge og det er masse astma og allergi i familien
juniorsen Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Det kan det godt være... Jeg er selv allergisk mot melkeprotein, så jeg vet alt om kranglete mage. Forskjellen på meg og søstera di er da at jeg pusha på hos legen for å finne ut hva som var galt, jeg liker å ha kontroll over kroppen min og vite hva som foregår :-)
snurkle Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Høres rimelig typisk ut for matevareallergi/ømfindtlighet. Om hun absolutt ikke vil til legen kan hun jo prøve å slutte med enkelte av de typiske allergenene som melk, hvete, egg osv og se om hun opplever forandring. Høres merkelig ut å ikke ville få det sjekket, hvem har vel lyst til å gå med smerter og plager om ikke man må...?
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2008 HUn er redd for at hvis hun kontakter lege så tror hun at de finner noe alvorlig. Men hun har vært sånn i mange år da.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2008 Jeg har prøvd å si det til henne at hun kan prøve å kutte ut matvarer som jeg tror hun kan være allergisk mot men da blir hun potte sur. HUn er 23 år så hun må tåle å få råd fra andre.
snurkle Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Da hadde jeg nok vært litt hard og sagt at om hun ikke gjør noe med problemet så gidder hvertfall ikke jeg å høre på noe mer syt om det eller hjelpe henne når hun er dårlig. Slik ting er nå har hun valgt å ha det så dårlig selv, og da får hun takle det selv også.
meg & to små vampyrer Skrevet 2. januar 2008 #7 Skrevet 2. januar 2008 Kan hende hun ikke tåler gluten? Cøliaki? Høres ut som mine symptomer, men de vet ikke hva som feiler meg enda. De tester for cøliaki.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå