hit og dit Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 2 liter vann, melk og juice til måltid. Av og til ein boks cola, er nok litt hekta, og alt for mykje kaffi. No når eg sitter mykje i ro og leser så blir det ein del meir vann og kaffi enn vanlig.
meg & to små vampyrer Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 ca 1,5 til 2 liter vann. Massse kaffe:) Av og til en kopp nypete, peppermyntete eller vanlig sort te med melk. Juice, 2 glass per dag ca. Av og til smoothie.
silhah og emilie Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 MYE vann og litt kaffe, sukkerfri juice og en gang iblant pepsi max
Mom2Two Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Jeg drikker nesten utelukkende vann eller vann med kullsyre. Drikker minst 2 liter om dagen, ofte mer. Drikker ikke kaffe/te, heller ikke så glad i melk, juice osv og drikker ikke brus annet enn en gang i blant.
*Rutletutt* Skrevet 2. januar 2008 #8 Skrevet 2. januar 2008 Må legg til at jeg ikke liker verken kaffe eller brus - så det drikker jeg aldri.
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #10 Skrevet 2. januar 2008 Masse vann. Saft til måltidene, men det skal kuttes ut. Litt brus i helgene, men er ikke så glad i det. Kanske en kopp te eller kakao innimellom, men er relativt sjelden. drikker ikke kaffe.
Babyfacepsycho Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 2. januar 2008 Ser de fleste av dere drikker masse vann. Men jeg synes vanlig vann ikke smaker noe godt og liker heller ikke kullsyret vann. Her drikker vi nesten bare brus. Mest cola. Er liksom ikke bare bare og gå fra og bare drikke brus, og litt kaffe/te innimellom da) til og prøve og drikke vann. Hvordan skal jeg klare og slutte drikke så mye cola?
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #12 Skrevet 2. januar 2008 frys ned isbiter med sitronsaft og vann. fyll 1.5-liters flasker med vann, sett i kjøleskapet. Bestem deg for å ihvertfall drikke en sånn om dagen. Innimellom henter du en mugge med sånt vann, og putter oppi noen sitronisbiter=) mye mer fristende enn lunkent vann som smaker hodepine.
hit og dit Skrevet 2. januar 2008 #13 Skrevet 2. januar 2008 Eg tvang meg sjølv til å drikke vann i svangerskapet. Etterkvart så likte eg det veldig godt. Eg var langt i fra noen vanndrikker før eg vart gravid. Helseeffektene av vann har eg faktisk merka veldig godt. Betre hud, betre fordøyelse, meir opplagt etc....
Babyfacepsycho Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #14 Skrevet 2. januar 2008 Det var lurt. =) Det skal jeg prøve. Har du flere tips på hvordan jeg kan smaksette vannet? Jeg elsker imsdalsvann med pære og ingefær, og den rosa (husker ikke hva det er for smak) =)
Gjest Lille jenta mi Skrevet 2. januar 2008 #15 Skrevet 2. januar 2008 Vi har kjøleskap med isbiter så jeg drikker endel vann, men brude drikke mye mer:-/ Jeg drikker 1 liter pepsi max per dag ca...
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #16 Skrevet 2. januar 2008 Du kan smaksette vannet med: -Agurk og tomatskiver -Fruktskiver -Litt presset frukt (eple, appelsin, sitron osv) egentlig hva du vil=) hvis du lar vannet stå litt med noen bær oppi blir det nok godt på smak, blir noe av det samme som de der imsdalgreiene=) bare sunnere. Bare å prøve seg frem=) Kaldt vann og isbiter er et must!
*Rutletutt* Skrevet 2. januar 2008 #17 Skrevet 2. januar 2008 Jeg var heller ikke så glad i vann før - begynte å drikke mye etter jeg fikk førstemann. Fyller opp enn Imsdalflaske på 0,7l og målet er å drikke tre sånne på en dag. Mye lettere når jeg drikker fra flaske enn fra glass.
meg & to små vampyrer Skrevet 2. januar 2008 #18 Skrevet 2. januar 2008 Babyface: både sukkeret og koffeinen gjør deg avhengig av den onde colaen, he he. Det er en vanesak, men du kommer sikkert til å føle abstinenser om du slutter med cola. Bare hold ut. Og gjør vann mer innbydende som de over her forslår. Vann med agurk er også godt. Iskaldt vann smaker alltid bedre synes jeg.
Babyfacepsycho Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #19 Skrevet 2. januar 2008 Ja det gjorde jeg også i en periode. Hadde fyllt opp kjøleskapet med imsdalsflasker som jeg hadde fyllt opp med vann. Så da var det alltid en flaske der når jeg ble tørst. =) Men så ble det visst cola igjen etterhvert. Får vel bare prøve på nytt igjen. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå