Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Skitt under neglene. I all verden, hvor kommer den fra? Og hvordan rengjør dere neglene best uten å bade barnet hver dag?
juniorsen Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Hvor det kommer ifra?? Hehe... Her peller mini på ALT så det er ikke rart at han har møkk under neglene. Spørs jo selvfølgelig hvor gammel din er da ;-) Jeg vasker hendene hans med vann hver dag, noen ganger bare med klut og andre ganger plasker vi litt i en liten balje med vann :-)
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Min har ingenting under fingrene. Sikker bl.a. for jeg klipper dem minst en gang i uken for å unngå kloring da han har eksem som klør. Men på tærne kommer det nok av sokker og at de klorer på alt de kommer borti he he =) Jeg lar det bare vært på tærne. Klipper jo dem også så det er ikke så masse, men er litt på den der store. Prøver å spyle litt mot/under neglene når jeg dusjer ham, og da går det aller meste vekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå