1, 2, 3!!! Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Junior begynte på skolen i høst. Han har blitt utsett som "den slemme" av læreren fra "børjan". I slutten av november fikk vi en gladmelding, flere har klaget på denne læreren, så ungene får ny lærer!! Rett før jul får jeg bekymringsmelding fra barnevernet. Jenta mi på nesten 4 år har gått ut en tur på egen hånd, tatt med veska mi med innhold, og gått seg en tur til butikken (rett nedi gata...) Kontantene jeg hadde i pengepungen i veska, hele 40 kroner har hun puttet på parkometeret... Men de som hadde sett henne utenfor mente det virket som hun hadde gjort det tidligere også (...) Jenta mi på 4 år reagerer ikke når vi prater til henne, dette også merket før jul. Etter legetime får vi konstatert nedsatt hørsel, værre på høyre øre enn venstre --> henvist til ØNH --> 3 mnd ventetid... (!!!) Nummer 3 ligger forhåpentligvis trygt i magen, 19 uker på vei i dag! Barnefar, som også er far til de 2 andre, har funnet ut at frihet utenfor familien er deilig, så han gir mest faen. Så da er jeg alene med snart 3 småttiser... Natt til 29. desember forsinner bilen min. Sjålet 5 meter fra utgangsdøra... Fikk tlf fra politiet i dag. Bilen min er funnet!!! JIPPIII!!!! Nånei... Totalt nedbrent. Blir ikke gjort tekniske undersøkelser en gang, da det ikke er noen vits! Så MAKE MY DAY!!!
mine små alver... Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 uffda..hørtes slitsomt ut ja. Men hvordan kommer 4 åringen din seg ut uten at du merker det? bare lurer...
1, 2, 3!!! Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2008 Sto på stua å vasket vinduene, med passr høy musikk. Og jenta her i gården er kun musestille når eller hvis det er noe som gagner henne! Men det gikk bra da! Små luringer i denne alderen...
Labambie Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Og det gadd seriøst barnevernet bry seg om?? Jeg blir faktisk enig med min far,han snakker om at alle barn skal passe innenfor den og den grafen eller normalen og gjør det ikke det,så er det verden snudd på hodet... Jeg snek meg ut når jeg var 3 år,syklet ganske langt aleine til butikken og stjal cornflakes. Fordi jeg trodde det var sånn det var i butikken, at man bare kunne hente det man ville ha. Og da var jeg tilbake innen noen fant ut at jeg var vekk en gang.. Så selvsagt er unger snikete og lure i den alderen!! Det å tro at noen er en dårlig mor eller far pga sånt er jo bare hårreisende!! Skjønner godt at du er frustrert.. Er på sånne dager man bare vil legge seg og håpe at dagen i dag aldri skjedde..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå