Gå til innhold

noen som har erfaring med kiropraktor her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk time til den lille i morgen, han skriiiiiker og har tydeligvis vondt i magen (tror jeg) siden det kommer masse luft mens/rett etter han skriker... =/ får så vondt av han :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:) huff er ikke noe godt å høre på når de skriker så fælt..begge mine gutter har gått til kiropraktor. 2 åringen hadde 10 behandlinger og minsten har hatt 7 behandlinger. d hjalp litt,men siden begge er kiss-kidd så hadde/har begge 2 fysioterapi og manuellterapi oxo. minsten plages en god del ennå men er på bedringensvei...

håper kiropraktor hjelper for lillegutten din.man merker som oftes bedring etter 1-2 time å noen må ha 3-4 timer før d skal gi noen virkning.ønsker dere lykke til så håper jeg gutten din får en helt ny tilværelse etter behandlingen:)

Skrevet

Min lille var plaget med mageproblemer og hun skrek hver gang hun måtte bæsje, dessuten så ville hun ikke sove på natta.

Kiropraktor hjalp og etter en behandling har vi fått en ny baby i huset. Anbefaller kiropraktor på det starkeste :)

Skrevet

anbefales sterkt fra min side.. vi fikk en ny baby etter behandlinger. Både for mage og for stiv nakke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...