Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Plutselig. KLager ikke ligge eller reise meg:( hu kan vel ikke ha sparket i ribbena uten at jeg har merket noe?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 har du spydd mye? da blir det ømt og vondt i ribbeina vet jeg! fikk plutselig jævli vondt jeg også og har sliti mye med oppkast og gjør det enda og jeg er 19+6.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 nei ikke kasta opp. skjønner ikke hva det kommer av. Er 23 uker. Og det er helt jævlig
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 nei da vet ikke jeg, men jeg fikk beskjed om å ligge i ro og ikke sitte iallefall for da presser det ekstra på ribbeina.
rikedaspike Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Hei du, det kan være at det er en nerv inne i klemma! Det hadde jeg etter noen uker med rare bevegelser ( for eks. å spy ) og ingen trening. Det eneste som hjalp er kiropraktor! Svinevondt men nødvendig. Paracet hjalp ikke!!! Og hvis de varer i 2 uker går det ikke over av seg selv....vil jeg tro! ligge + gå er bra- sitte + stå = ikke bra. GOD BEDRING!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå