Gå til innhold

Hvor og når skal dere reise på ferie?


supermamma til 2 tette

Anbefalte innlegg

Vi har så lyst på ferie NÅ!! Mini er 2,5 mndr og HS er sååå negativ til å reise langt bort før han er ferdig vaksinert om flere år!! Det er Thailand vi har mest lyst til å reise til og helst i februar, men vet ikke om jeg tør når HS er så negativ? Ellers blir det vel å vente til mai og ta en "kjedelig" tur til Hellas eller noe sånt... Flere som tenker litt som meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er HS negativ til det?????? Jeg trodde det var kjempepositivt å reise nå, siden de er så lette å ha med på fly????? Hadde jeg vært deg hadde jeg sjekket på småtroll, det er det helt sikkert noen som har reist med så små barn. Jeg syntes det hørtes ut som en kjempeide jeg :-)

De ELSKER små barn i Thailand. Når jeg var der for noen år siden, kunne de ikke få nok av alle barna på hotellet :-)

Bortsett fra det så har vi campingvogn (dronninga av campingplasse ;-) så her blir det camping fra mai!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår HS littegrann, Thailand virker så fjernt, det blir sannsynligvis en forferdelig slitsom reise, men for mange går det jo bra! Jeg skal ut og reise, men kun sør i Europa. Da er babyen akkurat fire måneder og vi blir borte i tre uker. Litt nerver for det prosjektet, men det går vel bra...

 

Klart hvis babyen fikk velge, var vi hjemme til rutinene hun kjenner, men så er det fint for oss store å få litt sol på kroppen da.

 

Men Thailand er for meg en helt annen story. For langt unna hvis noe skulle skje. For lang reisevei. For annerledes bakteriekultur, selv om de er aldri så glade i barn...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei,

Vi skal ut å reise når gullet vårt 4 mnd. reiser da til Brasil. Reiser mens jeg fremdeles fullammer, for da er tulla beskytta mot det meste (det var det vi fikk høre fra både hs og vaksinasjonssenteret). Har fra før av reist mye med vår eldste. Har aldri vært noe problem, og spesielt ikke når de er så små.

Så kos dere med en tur til Thailand!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...