*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Fikk plutselig overraskelse fra mannen min:) Et gavekort på aromaterapi, syntes jeg trengte det nå som jeg er sliten og 7 mnd på vei;) Har aldri vært på slikt, hvordan "funker" det? Gjerne fortell i detaljer, hehe:)
*Magic* Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Det er helt nydelig:) Nå jobber jeg innen bransjen selv, så jeg har massert en del. Enkelt fortalt så er det massasje av hele kroppen fra topp til tå med aromatiske oljer. Det varierer fra salong til salong hvordan de utfører selve behandlingen, da det ikke er noe standard fasit på akkurat det. Vi avslutter alltid med hodebunnsmassasje etterfulgt av en ansiktsmaske som skal virke i 10-15 min. Så da blir det litt hudpleie også Bare pass på å si ifra at du er gravid, slik at h*n som skal massere deg ikke bruker oljer som gravide bør unngå. Men klarer du å ligge på magen nå da?
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2008 Nei, det er jo akkurat det....kan jo ikke ligge på magen! Hvordan går det da?
*Magic* Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Da ville jeg ha spart massasjen til etter fødselen. Trenger massasje da også vet du;) Du vil jo på en måte bare få en halv behandling nå siden du ikke kan ligge på magen. Regner med at gavekortet er gyldig i noen mnd.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Åh stakkars nå fikk jeg nesten litt vondt av mannen din, så søt han er:) Synd hvis du ikke kan bruke gavekortet før etter du har født da, når gavekortet var ment til nå (derfor jeg fikk litt vondt av han, siden han var så søt og overrasket deg med noe han mente du trengte nå, siden du var 7 mnd på vei) Ta godt vare på mannen din da, han høres ut som en kjernekar:)
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. januar 2008 Ja, han har nok sett at jeg har vært veldig sliten i det siste... Så da er det ingen vits å bruke det før etter fødselen? Har jo sååå lyst nå!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå