Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 26 og har så vidt begynt å kjøpe inn litt klær.

Har jo sett disse listene over hva man bør ha kjøpt inn, men i hvilke str. er det lurest å ha mest av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig usikker selv, men vi har kjøpt mest i str 56. Har vært heldige å fått låne en del i str 50. Ei venninne fikk nesten ikke brukt str 50 på sin før det ble for lite, men det er jo så forskjell på ungene! Så vi satser på å kjøpe inn et minimum i 56, har lånt et minimum i 50 (hadde kjøpt bittegrann hvis ikke, men mindre enn i str 56), og så må vi nesten se an hvor stor babyen blir. Blir den liten, må vi ut å shoppe mer i 50. Og så hører jeg at noen ikke trenger mange skiftene, mens andre får skikkelige gulpe-babyer, ei skiftet 5 ganger til dagen! Så derfor så ser vi an ungen, men synes det er kjedelig å kjøpe inn masse som en ikke får brukt. :o)

Skrevet

Tror ikke jeg skal kjøpe noe i 50, da jeg har fått beskjed om at ungen sikkert er 4200-4500 når han blir født. Da er vel 50 for lite og 56 vil passe bedre.

Jeg har kjøpt inn veldig lite, førstegangs- men skal jo på butikker etter han er født, og om formen er elendig kan jo far handle litt om vi ser vi trenger mer....

Skrevet

Tja, 56 og 62?

Jeg opplevde at det babyen fikk i gaver stort sett var i disse størrelsene også. Greit å ta ting etter hvert også. Unger vokser i litt forskjellig tempo. Selv følte jeg at 62 og 68 ble brukt en "stund"

Skrevet

jeg har litt i 50 for jeg har fått beskjed om att jeg venter en liten baby + att det er mulig att jeg får tidligere enn termin.... sist var det for stort... altså str 50 ...jenta som kom til da var 47 cm å 2900 gram.. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...