snene Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Er i uke 26 og har så vidt begynt å kjøpe inn litt klær. Har jo sett disse listene over hva man bør ha kjøpt inn, men i hvilke str. er det lurest å ha mest av?
gulda Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Veldig usikker selv, men vi har kjøpt mest i str 56. Har vært heldige å fått låne en del i str 50. Ei venninne fikk nesten ikke brukt str 50 på sin før det ble for lite, men det er jo så forskjell på ungene! Så vi satser på å kjøpe inn et minimum i 56, har lånt et minimum i 50 (hadde kjøpt bittegrann hvis ikke, men mindre enn i str 56), og så må vi nesten se an hvor stor babyen blir. Blir den liten, må vi ut å shoppe mer i 50. Og så hører jeg at noen ikke trenger mange skiftene, mens andre får skikkelige gulpe-babyer, ei skiftet 5 ganger til dagen! Så derfor så ser vi an ungen, men synes det er kjedelig å kjøpe inn masse som en ikke får brukt. )
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Tror ikke jeg skal kjøpe noe i 50, da jeg har fått beskjed om at ungen sikkert er 4200-4500 når han blir født. Da er vel 50 for lite og 56 vil passe bedre. Jeg har kjøpt inn veldig lite, førstegangs- men skal jo på butikker etter han er født, og om formen er elendig kan jo far handle litt om vi ser vi trenger mer....
MegOgAlleMine Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Tja, 56 og 62? Jeg opplevde at det babyen fikk i gaver stort sett var i disse størrelsene også. Greit å ta ting etter hvert også. Unger vokser i litt forskjellig tempo. Selv følte jeg at 62 og 68 ble brukt en "stund"
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 jeg har litt i 50 for jeg har fått beskjed om att jeg venter en liten baby + att det er mulig att jeg får tidligere enn termin.... sist var det for stort... altså str 50 ...jenta som kom til da var 47 cm å 2900 gram..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå