venterpånr2 Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Jeg skal være forlover i bryllupet til bestevenninna mi i mars og lurer litt på ett par ting. Er det vanlig at forloveren får satt opp hår og sminke seg? Jeg skal bli med venninna mi når hun skal gjøre dette før bryllupet, men det er ikke nevnt at jeg skal få håret satt opp. Sminken er ikke så viktig, det gjør jeg selv, men håret liksom? Jeg betalte for dette når venninna mi var forlover (ikke hun som skal gifte seg nå som var forloveren min da jeg giftet meg). Hvem betaler for kjolen? Jeg betalte for en skreddersydd kjole til venninna mi som var forlover, men er dette vanlig? Jeg er ikke stinn av penger altså, men jeg trodde dette var vanlig? Hva slags farger kan jeg IKKE bruke? har lyst på en rød eller lilla kjole, kanskje denne: http://www.divax.no/product.asp?product=1345⊂=62&page=1 Er den FOR pyntet når jeg skal være forlover? Når det gjelder utdrikningslag er det vanlig at forloveren betaler litt mer enn de andre?
Ophelia & Jr. Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Jeg vet ikke hva som er det "riktige" svaret på dine spørsmål, men når jeg var forlover for min venninne i fjor vår fikk jeg ingenting (og forventet det ikke heller). Kjole, hår, sminke, hotell... betalte alt selv. Betalte også litt mer enn de andre for utdrikningslaget. Når det gjelder kjolen synes jeg du har funnet en nydelig kjole! Om den er for pyntet, kommer vel egentlig mest an på stilen på bryllupet ellers. Lykke til som forlover!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå