Gå til innhold

Mannen hørte hjertet til baby. Mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går la han øret inntil magen og lyttet, og så hørte han lavt rytmiske, raske dunk! Har lest at det skal være mulig å høre hjertet, men klarer nesten ikke tro det likevel. Mannen min ble helt rar, var nok en spesiell opplevelse. Hadde lyst til å høre selv, men får liksom ikke øret ned til magen! He he. Andre som har opplevd eller hørt om det samme? Er det virkelig mulig..? :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min har hørt hjertet mange ganger på den måten, så det er nok veldig mulig:) Han ble helt gira første gangen, syns det var kjempestas:)

Skrevet

Så morro!!! Han turde nesten ikke tro det selv, så nå blir han glad når jeg kan fortelle at det nok var det han hørte. Så fantastisk det må være!

Skrevet

Jeg kunne heller nesten ikke tro det, da min også hørte igår. Vi har prøvd så mange ganger før men da har det bare vært stille eller litt rumling, ifølge han. Men igår var det ingen tvil!!! han tok tiden og regnet ut at det var en puls på 140, og det var ikke min puls..hehe

Skrevet

Det er jo så koselig og en stort hellig øyeblikk for den lille familien! min kjære hører også dette godt og jeg merker at han blir litt rar han og! blir så virkelig!

Hos jordmor fikk han også kjenne at hode lå ned og fikk tatt henne litt i "nakkeskinnet" med forsikrige hender sammen med jordmor.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...