har fått lita pia Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 etter at hun begynte å krype..herregud for en forskjell..hun er bare sååå mye blidere om dagene nå når hun kan komme seg rundt sjøl..lå å surket en god del før..fikk ikke gjort noe i huset, men nå kommer hun jo bare etter:) er bare så deilig;)
har fått lita pia Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 2. januar 2008 hun er foresten akkurat blitt 6 mnd;)
har fått lita pia Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2008 noen fler sm har det eller har hatt det sånn??
Sjonkel Rolf Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Kan vel i grunn ikke si det, da jeg har hatt smørblide babyer hele tiden. De har begge stortrives med å ligge på magen, men begynte begge å komme seg rundt med å åle og dra når de var ca 3 mnd gamle, så da måtte de jo passes på bedre. Men de blir jo en annen baby når de begynner å krype da, plutselig blir de så store... Det er utrolig morsomt når de begynner å krype. Plutselig før du vet ordet av det reiser hun seg opp også, og begynner å gå.
Lillegutt fikk lillesøster :) Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Min ble også mye blidere etter han kom seg steder . Det var veldig deilig å få gjort litt igjen...... Helt til for 2 uker siden da han begynte å reise seg opp. Han skal stå absolutt over alt, så nå må jeg passe på nesten hele tiden igjen. Han er 7 mnd og 1 uke og har dårlig balanse, så han detter jo hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå