Gå til innhold

Da kommer jeg inn hit ...


Anbefalte innlegg

Skrevet

...selv om all fornuft sier at jeg burde vente til jeg har gått ned noen kilo.

 

Meeen; det passer så utrolig bra nå mtp utdannelsen min, aldersmessig bør jeg heller ikke vente så alt for lenge, jeg er i god fysisk form, jeg har kuttet ut alt snop og går tur hver dag nå som jeg skal prøve - så egentlig er det vel ikke noe i veien for å hoppe i det? Selv om jeg gruer meg som en gal til veiing hos legen :S

 

Jeg venter mens i morgen, så da blir min første prøveperiode midt i januar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende da!!

Velkommen hit.

 

Kjempe koslig forum dette.

Med mange flotte damer man kan spørre råd hos

 

Lykke til!! :)

Skrevet

Dersom du lever sunt, så ikke tenk så mye på den der vekta.. :)

Velkommen skal du være. Lykke til med prøvingen!

Skrevet

hei og velkommen til deg Lotta. Er i samme situasjon som deg. Er overvektig, men likevel i forholdsvis god form. Er i min 3.pp. Lykke til, og måtte vi klare det på tross av noen ekstra kilo!!!!!!!!!

Skrevet

Takk for det :)

 

 

Godt vi er flere med litt ekstra på kroppen. Er jo mange overvektige der ute, men synes jeg leser veldig lite om det her inne. Men av det jeg leser så er det jo heldigvis (så og si) bare positive erfaringer bim-damene kommer med da :)

 

Så krysser alt jeg har for at vi får et sunt og fint svangerskap :)

Skrevet

jeg har også et par kg ekstra, selvom det ikke synes nevneverdig..

Får håpe alt går bra likevel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...