Lotta med novembergutt Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 ...selv om all fornuft sier at jeg burde vente til jeg har gått ned noen kilo. Meeen; det passer så utrolig bra nå mtp utdannelsen min, aldersmessig bør jeg heller ikke vente så alt for lenge, jeg er i god fysisk form, jeg har kuttet ut alt snop og går tur hver dag nå som jeg skal prøve - så egentlig er det vel ikke noe i veien for å hoppe i det? Selv om jeg gruer meg som en gal til veiing hos legen :S Jeg venter mens i morgen, så da blir min første prøveperiode midt i januar
Venter på 3_de spire Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Så spennende da!! Velkommen hit. Kjempe koslig forum dette. Med mange flotte damer man kan spørre råd hos Lykke til!!
Truseprinsesse Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Dersom du lever sunt, så ikke tenk så mye på den der vekta.. Velkommen skal du være. Lykke til med prøvingen!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 hei og velkommen til deg Lotta. Er i samme situasjon som deg. Er overvektig, men likevel i forholdsvis god form. Er i min 3.pp. Lykke til, og måtte vi klare det på tross av noen ekstra kilo!!!!!!!!!
Lotta med novembergutt Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2008 Takk for det Godt vi er flere med litt ekstra på kroppen. Er jo mange overvektige der ute, men synes jeg leser veldig lite om det her inne. Men av det jeg leser så er det jo heldigvis (så og si) bare positive erfaringer bim-damene kommer med da Så krysser alt jeg har for at vi får et sunt og fint svangerskap
blirjegsnartmamma Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 jeg har også et par kg ekstra, selvom det ikke synes nevneverdig.. Får håpe alt går bra likevel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå