SkjønnesteLinus i verden:-) Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Søndag begynte det at gutten vår kostet opp all maten han fikk i seg. Dette varte i ca ett døgn, etter det fikk han skikkelig diare og det har han fortsatt. Bytter bleier ca. 10x i døgnet og det er veldig flytendes. Han spiser veldig lite, kun litt grøt og fruktmos, noen ganger vil han har melk. Men ingen middag og brød vil han heler ikke ha. Jeg gir han masse vann å drikke og det funker greit. Omgangssyke er jo en virus, så medisiner hjelper ikke. Derfor har jeg ikke gått til legen hittil. Men nå har det vart en stund og jeg blir usikker siden han spiser så lite og mister så mye væske. Hva hadde dere gjort?
bodøjente Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Når det har vart så lenge, ville jeg nok ha tatt kontakt med legen. Vet en som ble innlagt på sykehuset for å få mat inravanøst. Er lett å bli dehydrert også...
selma07 og engel Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Stor fare for at så små kan bli dehydrert.. så jeg hadde tatt kontakt med lege jeg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå