Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til sommeren skal vi ut og reise, da er tulla nesten ett år.

Hva er deres erfaringer når det gjelder og reise med små i en stor by? Som fex New York og Paris?

 

Vi må ta taxi noen ganger det vet vi alt nå, men hvordan har dere løst det med barnesete? Funker det å ha med det i taxi i utlandet?

Bestille taxi som har mulighet til å ha med barn fra hotellet da eller?

 

 

hmmm?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hvor stor tulla er men et lite tips:

 

Det er en mulighet å kjøpe et bakovervendt sete når dere er der nede. Så slipper dere å sende det med fly og risike skader på setet deres. Scenera er et godt bakovervendt sete som er billig. Det kan dere selge eller gi bort når dere skal hjem. Selges både på Wal-Mart og Kmart:

 

http://www.walmart.com/catalog/product.do?product_id=4083774

http://www.walmart.com/catalog/product.do?product_id=4083774

 

Det koster ca. 238 norske kroner. Det er bakovervendt til 15.875 kg.

Skrevet

Litt andre priser i forhold til i Norge kan man si :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...