Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Til sommeren skal vi ut og reise, da er tulla nesten ett år. Hva er deres erfaringer når det gjelder og reise med små i en stor by? Som fex New York og Paris? Vi må ta taxi noen ganger det vet vi alt nå, men hvordan har dere løst det med barnesete? Funker det å ha med det i taxi i utlandet? Bestille taxi som har mulighet til å ha med barn fra hotellet da eller? hmmm?
EnMamma Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Jeg vet ikke hvor stor tulla er men et lite tips: Det er en mulighet å kjøpe et bakovervendt sete når dere er der nede. Så slipper dere å sende det med fly og risike skader på setet deres. Scenera er et godt bakovervendt sete som er billig. Det kan dere selge eller gi bort når dere skal hjem. Selges både på Wal-Mart og Kmart: http://www.walmart.com/catalog/product.do?product_id=4083774 http://www.walmart.com/catalog/product.do?product_id=4083774 Det koster ca. 238 norske kroner. Det er bakovervendt til 15.875 kg.
EnMamma Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Litt andre priser i forhold til i Norge kan man si :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå