Gjest Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Da har eg vert på salg i dag. Kjøpt inn utedresser for hausten igjen, og ein del innekler i størrelsen ho skal opp i til våren/sommeren. Og jammen fekk eg ein del for pengene. Kjøpte 14 plagg, og når eg deler plagga på summen eg bet. blir det 123 kr per plagg. Ikkje verst.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Åh...misunne deg. Har ikke noe som helst penge til overs til salg i år.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 123 kroner poer plag syne sjeg var dyrt da, men der er kanskej bare meg.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 jeg syns også 123 kr var dyrt, men om det er vinterklær og sånn så drar jo det opp prisen veldig. men altid kos og handle på salg, jeg skal også det, jeg må bare få kommet meg ut av døra ;-)
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Synest det var billig eg da. Eg fekk med meg 3 utedresser og ei vinterjakke. Så er nok dei som dreg opp prisen ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå