Silja FullFres McQueen Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Noen spørsmål igjen.... Ang Colosseumklinikken.. Du har vært til vurdering hos de, sant? Må man reise til de for å få vurdering, eller kan man sende bilder på mail og slikt? Prøver å finne litt info om det på siden deres, men finner ingenting... Er jo litt langt å reise da.. =/
Silja FullFres McQueen Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 2. januar 2008 Glem det, jeg fant det..
Cat.68 Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Ok, svarer lell jeg da. Jeg ble vurdert via mail ;o)) Men jeg hadde jo allerede blitt godkjent hos Moxnessklinikken men så gikk de konkurs. ;o))
Silja FullFres McQueen Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2008 Okei. =) Sendte de nemlig mail og hørte om de hadde fått henvisningen min, siden det tok så lang tid. Fikk svar idag at de hadde fått den, og at time ville bli sendt ut neste uke. Må jeg høre med de selv om jeg kan få bli vurdert pr mail, eller kommer de på det selv...? Hehe..
Cat.68 Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Det aner jeg ikke, Men ring du for sikkerhets skyld. Det hadde jeg gjort så jeg ikke står der og blir sendt hjem igjen med ny time for operasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå