Gå til innhold

vil dere vite hva dere får ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er en nyskjerrig person jeg måtte vite hva jeg fikk i mitt første svangerskap men nå er jeg litt usikker på hva jeg vill noen andre med meninger her...??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når vi blir gravide vil vi vite kjønnet..

Da kan vi kjøpe litt klær (ikke bare nøytrale klær til begge kjønn), bestemme navn og sånn...

Men vi har pause til april, nå så...

Skrevet

Jepp! :)

Jeg er så nyskjerring av meg, så da jeg fikk beskjed om at jeg kunne få vite det på fostervannsprøven jeg tok, så tok jeg selvfølgelig imot det!! :)

Hadde uansett kommet til å spørre på ordinær UL, og hadde ikke kommet til å "godta" svaret "tja... om jeg nå skulle ha gjetta så kaaaanskje....::"

Føler at jeg nå får et litt ekstra spesielt forhold til jenta mi nå! :D

Skrevet

Med nummer en ville vi ikke vite, nummer to ville vi vite på ul i uke 18 men lille lå sånn at vi ikke kunne se og på en oppfølgings ul hadde vi ombestemt oss og ville ikke vite likevel.

Denne gangen er vi usikker på hva vi vil... Hadde jo vært artig å vite for å ha "prøvd" det også.-)

Men det var veldig spennende å se om magefølelsen stemte og... :-)

Skrevet

det er sikkert spennende...å ikke vite men klarer ikke jeg hehe første jeg gjorde på ul var hva blir det..hehe enda jeg sa til meg selv jeg vill ikke vite

Skrevet

1. ville jeg ikke vite..kom ut ei jente :)

nr2 ville jeg vite..men hun var for blyg til å vise seg på UL

Jeg hadde flere UL i 3. trimester pga svangerskapdiabetes..men jeg var vel næremere 8 mnd før jeg fikk vite hva det ble :)

Vil vite denne gangen også, så gjenstår å se om han/hun vil vise hva det er da hehe

MEN jeg tør ikke kjøpe fult av blått eller rosa for man kan ta feil :)

Skjedd med flere det..

Var jo ei som kjøpt inn alt i rosa, sengklær og klær osv..gutten måtte jo bare ligge der i den rosa senga og bruke rosa klær i begynnelsen han for hun hadde jo ikke annet og alt var jo vasket opp hehe..sånn kan det gå ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...