Gå til innhold

Symptomene er der, men....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Magen er oppblåst og det er masse stikninger/murringer - kjennes mest ut som om noen bygger seg 2 rom og kjøkken der inne. Brystene er ømme - så ømme at det gjør vondt å ta av bh'n og ligge på siden er umulig. I tillegg er jeg trøtt og konstant sliten. Tror jeg også er oppe i et høyt tosifret antall dobesøk om dagen. Og sånn har jeg aldri vært før mens.

Det minner veldig om sist graviditet.

Problemet er jo bare at jeg ikke kan bli gravid uten ivf. Har igjen en tett eggleder. Og tidlig test var negativ (måtte jo bare sjekke).

Mannen min planter tanker i hodet på meg om at egglederen kanskje ikke er helt tett allikevel. Men da burde det vel ha skjedd noe på disse 6 årene?

Vet jo at mensen kommer lørdag - grr - er så frustrerende at kroppen lager sånn krøll.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det akkurat på samme måten. Press og murringer i magen, snev av kvalme, store ømme bryst, de har vokst så mye siste dagene at jeg har fått strekkmerker på de!!!.

Så da kommer håpet om nå har det kanskje klaffet. Men så vet jeg også så inderlig at jeg bruker å ha hormontull som gir meg falske symptom. Og i dag lurer jeg på om jeg ikke såg snev av spotting også. Er på dag 10 etter eggløsning og det er jo dagen jeg bruker å begynne spottinga på. Så nå kjenner jeg fortvilelsen begynner å melde seg igjen, selv om håper og optimismen allikvel ligger i bakhodet.

Skal visst ikke være lett gitt.....

Skrevet

Det er litt slitsomt - og når man håper så er det lett å kjenne både det ene og det andre og tolke det som tegn på graviditet.

Håper det går rett vei for deg - fornuften min sier meg at dette er bare tull for min del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...