venterpånr2 Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Da ble jeg gravid med nr 2. :-D Da melder jeg meg inn her på barnimagen. godt nytt år til alle sammen!
Venter på 3_de spire Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Godt Nyttår og gratulere så masse med spiren i magen!! Lykke til videre!!
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 å så heldig gratulerer så mye skal prøve igjen denne månden venter på el..lykke til godt nytt år
venterpånr2 Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2008 Nei:) Vi har en datter på 15 måneder. Vi har prøvd i 8 måneder. Vil ha to tette. Tok 5 måneder da:) Så det gikk veldig raskt ja... tok 4 år med første mann, så er overrasket over hvor fort det gikk. Er glad nå ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå