Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Har bare lyst å være uten dem noen ganger for sliten og lei. Hater dem ikke men kunne vært foruten dem noen ganger. Og når jeg blir sånn blir jeg sur på mannen min å. Krangler og hakker på han for hver minste ting, uten noen årsak heller. Er det bere meg som har det slik og hva kan dette her komme av? Trenger virkelig å snakke med noen om dette for føler meg som en dårlig mor, kjerring osv
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Littegranne overarbeidet kanskje? Kan du få "fri" noen dager/en uke og reise vekk litt? Da får du sovet deg inn igjen og så rekker du å savne dem før det er på an igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå