Gå til innhold

Dritlei ungene mine:-(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bare lyst å være uten dem noen ganger for sliten og lei. Hater dem ikke men kunne vært foruten dem noen ganger. Og når jeg blir sånn blir jeg sur på mannen min å. Krangler og hakker på han for hver minste ting, uten noen årsak heller. Er det bere meg som har det slik og hva kan dette her komme av? Trenger virkelig å snakke med noen om dette for føler meg som en dårlig mor, kjerring osv

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Littegranne overarbeidet kanskje? Kan du få "fri" noen dager/en uke og reise vekk litt? Da får du sovet deg inn igjen og så rekker du å savne dem før det er på an igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...