Gjest Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Treåringen min har fått ei rar vane/uvane...han tar alltid av seg den eine sokken(den høgre), og springer rundt med ein sokk. Vi tar den på han igjen, han tar den av.. Vi seier han skal ta den på seg igjen sjølv, han tar den oppå den andre sokken på den andre foten.. Vi tar den på den andre foten, han tar den av.. Eg blir gaaaaaaaaaaaaal!
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Min på 19 mnd tar alltid av seg venstre sokk. Som oftest tar han de begge til slutt, men veldig ofte går han rundt med bar venstrefot. Gudene må vite hvorfor den foten trenger så mye mer luft enn den andre.. Her går det i strømpebukser! ;o)
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Liker best å vifte med tærne på den høgre foten, eller... ;-) merkelige greier
grå :) Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 hehe min skal alltid rense seg mellom tærne:) bruker strømpebukse med bukse utenpå. hjelper en del i allefall. i hvertfall om vi velger noen bukser som er litt vanskelig å ta av selv:)
Himmel og hav Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Jeg jobber på småbarnsavdeling, og der hadde vi i personalet rollespill for foreldrene en gang av hvordan et måltid var... det avsluttet vi med at vi alle sammen dro av oss sokkene og kastet de rundt! Men jeg er egentlig litt enig med småtassene, for jeg liker ikke å ha på meg sokker selv :-) Trøsten er at det går over sånn rundt 18 års alderen ( har to store gutter som fortsatt slenger rundt seg med sokker og er kalde på beina...)
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Rense seg mellom tærne faktisk..tihi..utrulig bra! ;-)
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #7 Skrevet 2. januar 2008 Eg har mange år med sokker overalt å sjå fram til, skjønner eg..sukk.. Skjønner det ikkje eg altså...Men sjølv hater eg å være kald på beina då..
Odine! Skrevet 2. januar 2008 #8 Skrevet 2. januar 2008 Føttenes Frigjøringsfront? Evt Tåsetillenes Frigjøringsfront. Selv var vi sterkt angrepet av Rompenes Frigjøringsfront ei tid.
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #9 Skrevet 2. januar 2008 HAHAHAHAHAHAAA! Rompenes Frigjøringsfront!! Fantastisk bra!
selfangerkjerringa Skrevet 2. januar 2008 #10 Skrevet 2. januar 2008 Eldsta mi på 3 1/2 vil helst gå barnbeint året rundt. Det letteste for vår del, som helst vil hun skal gå med tærne tildekt på vinteren, er at hun bruker strømpebukse. Den holder seg på lenger enn sokker...
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #11 Skrevet 2. januar 2008 Kan jo hende strømpebukse hadde hengt på lenger...kanskje ;-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå