Ann_ Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Min datter (11,5 mnd) har nå spist Danonino i snart 2 mnd. Kjempebra, uten sukker.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Den har jeg aldri hørt om. Hvor selger de den?
Ann_ Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Jeg har kjøpt på Kiwi, Ultra, Maximat (Svinesund), tror jeg har fått den andre stedet også. De dyre kjedene som Ultra osv har ofte i mange smaker. På Kiwi har de bare hatt en type. Det finnes i pakning på 6 små, hvor det er 2x3 smaker. Så fant jeg på Ultra 4 pakning med duo, to smaker i en. De begrene var større. Der fant jeg også sånn drikke beger. Lykke til!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Danonino her også. Vi får ikke kjøpt på kiwi her vi bor, men får kjøpt på rimi og meny:)
Sjonkel Rolf Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Min spiser vanlig skogsbæryoghurt. Sikkert ikke så bra, siden det er sukker i den, men han får kun yoghurt som dessert en gang eller mindre i uka, så er jo ikke noe han spiser fast.
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 2. januar 2008 #8 Skrevet 2. januar 2008 Har begynt med den nye kesamyoughurten, er super, har også danonino (sånn det skrives....??) til tider :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå