Gå til innhold

kjære mamalari


maria isabell

Anbefalte innlegg

plager deg igjen...men lurer på om eg blir like kvalm dette svangerskapet som sist? plutselig husker eg hvor sinnsykt dårlig eg var...grusomt ekkelt...ser du når kvalmen begynner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

må bare si at eg er imponert over alt du har sett...skal gje deg beskjed etter ul om det er en jente slik du har spådd:) trur nok det er ei jente, vi har allerede funnet jente navnet klart:) maria elise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du vil nok også være en del kvalm dette svangerskapet også, men tror det gir seg etter 1.trimester. Tror det vil begynne når du er rundt 8uker på vei.

 

Fint navn dere har funnet, oppkalling etter deg:)

 

Gleder meg til tilbakemeldingen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk...var redd for det...heter ikke maria,bare elsker det navnet...har forstått at du liker å få tilbakemelding,det er det minste eg kan gjøre når du er så snill å tar deg tid til meg...vil eg være like kvalm som sist? det var ganske ille altså...kankje det er litt vanskelig å svare på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spørs hvor kvalm du var sist.. føler det er mer sånn som sitter i halsen hvis du skjønner hva jeg mener. Du vet når du er kvalm og føler du må kaste opp, men så følels det som om det sitter i halsen. Tror du ikke vil bli sånn kvalm at du kaster opp. Du vil klare deg fint i hverdagen, kvalmen vil nok helst være på morgenen og kvelden:)

 

ja, maria er en fint navn, det er jeg enig i:)

 

driver å utvikler meg og da er det fint med tilbakemelding, så jeg vet litt hvor jeg ligger.. er vanskelig å utvikle seg når man ikke får tilbakemeldinger på hva man gjør, så blir alltid glad når jeg får det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du se hvor mangen barn eg får? når du begynner å ta betalt,har du iallefall en fast kunde:) når er du ferdig utvikklet til å begynne å jobbe for fult med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk, da blir det betre enn sist gang...ikke gøy å ta av 10 kg så fort...blir en strek med kul på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at du får 4 barn, jente, jente, gutt, jente er det jeg får opp nå..

 

vet ikke hvor lang tid det vil ta å utvikle meg, man blir vel aldri ferdig utviklet, men håper at jeg klarer å utvikle meg så mye at jeg kan drive med det litt mer profesjonelt:) har ikke drivd med dette så lenge, merket jeg hadde evnen for et per år siden, men det er førstes nå jeg har begynt å utvikle meg.. hehe.. koselig med fast kunde:)

 

ja, er ikke akkurat en strek man har lyst til å se ut som når man er gravid.. håper du får det bedre dette svangerskapet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 barn og så til og med en gutt:) ønsker meg minst 5,men innser jo at det blir litt vanskelig...4 barn var mye betre enn eg tudde....var sikker på at vi bare skulle få jenter...det er jo egentlig det samme om det blir gutt eller jente så lenge de er friske og får det godt...viss de ikke er friske får vi ta den utfordringen når den kommer....tusen takk...si fra når du begynner å ta kunder du:) nå vart eg glad:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du se når de kommer? dette er min største drømm å ha mangen barn, de skal få det så godt hos oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har mulighet til å få de barna du ønsker deg, men ser ut som det stopper opp ved 4. Får opp at du vil få en til i 2011 og en i 2012/2013:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ka mener du med at eg har muligheten,men det stopper opp med 4? det var jo litt skummelt da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo, dat du ikke har noe problemer med å få barn, men ser ut til at dere får 4. Det kan være ulike årsaker til det. At ønske ditt om antall barn forandrer seg etterhvert, kan også være økonomi eller bosituasjon som gjør at dere ikke får fler. Ikke noe skummelt med det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ok, det var veldig hyggelig...trudde eg kom til å klare max 3...er vondt å ikke få alle barna en ønsker seg,men får være fornøyd med 4:) huset vårt skal ha 5 soverom, så kankje de er det....min mann har 4 jenter frå før, så kankje 8 barn er nok for han:) skal begynne på lærerhøyskolen...klarer eg å fullføre eller blir eg barnehageassistent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er mye som kan spille inn..

 

ang utdanning så ser det ut til å gå fint. Det vil kreve en del av deg, men du finner en måte til å fullføre dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så fint...alle drømmene mine går i oppfyllese...virker som du ser ganske klart når det gjelder meg...er det slik at hos noen ser du ting klarere enn andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på om forholdet til min kjære kommer til å holde livet ut? vi elsker hverandre høyt og har det godt,hvor lenge kommer vi til å være sammen? takk for alle svarene eg har fått:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, er slik at noen får jeg opp masse, mens andre kan det hende jeg ikke får opp noe..

 

det er vanskelig å spå om dere vil komme å være sammen hele livet siden ting kan forandre seg etterhvert, og valg man tar kan være med å påvirke situasjonen. Men ut ifra hvordan situasjonen er nå, så ser ting lovene ut.. Føler veldig sterk kjærlighet, du sier selv at dere elsker hverandre veldig høyt så.Får opp at dere er veldig lykkelige sammen. Dere er flinke til å ta vare på hverandre, og gi hverande støtte. Har dere planer om å gifte dere, får opp feiring/sermoni, kan være et bryllup. Men kan også være barn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skal gifte oss, helt rett....men vanskelig å bestemme når...eksamen,graviditet...vi har en aldersforsjell og vi har tenkt grundig igjennom forholdet vårt lenge,...til slutt bestemte vi oss for å følge hjertet...alder er på papiret, virkeligheten er noe anna..vi fungerer supert sammen...utfyller hverandre...vi har jo våre uenigheter,men det har jo alle...vi elsker hverandre høyt..bare håper at vi får mangen gode år sammen:) hørest bra ut at du føler sterk kjærlighet og at vi er lykkelig.det stemmer:) håper bare det fortsetter livet ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

heisann mamalari:) du ønsket tilbakemelding:) du hadde rett igjen,venter bare en...men fy søren så stor magen er denne gangen...alt ser ut til å gå bra...var på ul hinn dagen og såg på "babyen" 18 mm og verdens fineste:) hihi....har vert veldig frisk denne gangen i forhald til sist...kaster opp om mårningen annenhver dag...og har bare mistet 3 kg:) er kvalm innimellom hele dagen,men fungerer ok,akkurat som du sa... kvalmen er litt lettere nå når eg er i uke 10...bryllupet vårt blit 1 april,du såg en sermoni sa du...trur du ser mye...alt stemmer jo...så må vi vente 8 uker for å finne ut om det blir en jente, slik du sa...har en vennine som ikke har det lett for tida...er oppriktig bekymret hu har personlighetsforandring...kunne du muligens se ka som er galt? kommer ikke gjennom til henne og hun er beste vennina mi, gjennom over 20 år...dessuten er hun ekstremt sint på meg for en fille ting...dette ligner ikke henne i det hele tatt...er bekymret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så fint du kommer med tilbakemelding, og morro og høre at så mye stemmer. Godt du ikke er like dårlig i dette svangerskapet:) Var nok kos og se den lille på ul. Rart at en sånn liten 'klomp' kan være nydelig:) Spennede med bryllup da, og så med en liten en i magen. Blir nok en fin dag:)

 

Ang venninnen din så får jeg ikke opp så mye. Men føler det har skjedd ett eller annet. At hun har blitt såret e.l. Får opp at hun liksom føler at ting ikke går hennes vei. Føler litt misunnelse også her. Vet ikke om det er ovenfor deg eller om det er noen andre. Men det virker som hun er litt sur fordi ting ikke går slik som hun vil ha det.

Vet liksom ikke om det er så mye annet du får gjort enn å bare være der for henne. Så er det opp til henne om hun vil åpne seg. Føler det iallefall ikke vil hjelpe å presse på. Men skjønner godt at du er bekymret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ul var fantastisk...er så glad i spiren min....ting går ikke hennes vei og hun er misunnelig og er blitt såret...kan kankje stemme...bryllupet hennar og bo situasjonen hennar har ikke blitt slik hun ville (trur eg)...er redd hun er misunnelig på meg, men det ligner ikke henne...hun er verdens snilleste...er redd mannen hennar ikke er så bra for henne...klarer du å se noe mere ? kan eg gje deg noen opplysninger som gjør det lettere? hun er virkelig forandret,sint for noe verken eg eller noen andre klarer å forstå...(mye bryllups tull) hun har sagt så mye stygt at eg er helt nedbrutt for tiden....blir lei fordi hun sårer meg og fordi at noe må være riv ruskende galt er redd hun har det vondt... du er så snill som hører på meg og bruker tida din på meg...er veldig takknemlig...har lyst å gjøre noe tilbake...skal du begynne å jobbe som spådame,har du en som kommer til å reklamere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...