Gjest Sekretøsa Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Lurer på hva jeg kan gjøre, har ikke utdannelse i det hele tatt... Men håper og få en jobb, hvor jeg kan tjene no pæng til og ta en! )
*dum&deiLig*™ Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Jeg er selvstendig næringsdrivende. Har fleksibel arbeidstid, og tjener ganske bra.
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Jeg har utdannelse men har ikke jobbet innen det faget. har jobbet som lagerarbeider (trifflønn 134 kroner timen). ellers kan du jobbe i butikk, på ordrekontor, innen helsevesenet, barnehageassistent, sjåfør av noe slag... masse du kan gjøre=)
LizzyG Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Jobber som prosjektsekretær i et entreprenørselskap.
Mockanin Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 sentralbord/resepsjon her gitt.. Ikke sååå mye å tjene her gitt, men etter 10 år i samme yrke så har jeg kommet til 275 000.
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Sekretær/sentralbord: tjener vel 260 000 dersom jeg jobber fulltid, men jobber ca 90%.
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #7 Skrevet 2. januar 2008 Her er det forøvrig ikke utdannelse som er problemet, men det faktum at jeg nekter å jobbe innenfor den. ;o)
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. januar 2008 #8 Skrevet 2. januar 2008 vet jo hva du jobber med da, høna Skal vel klare meg med en sånn lønn!
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. januar 2008 #9 Skrevet 2. januar 2008 den var til mockakin... la seg feil!
hit og dit Skrevet 2. januar 2008 #12 Skrevet 2. januar 2008 Eg har utdannelse opp og ned i mente, så eg teller ikkje. Mannen derimot har ikkje utdannelse. Han starta fiskeoppdrettsfirma sammen med ein kamerat. Før det så har han jobba på båt, som kokk (ikkje passasjerbåt). Så har han vert matros. Nå skal han starte eit firma til som skal selge utstyr til fiskeoppdrettsbransjen. Dei har patent på to ting som dei skal markedsføre. Han er ei kreativ sjel da, så han gjer det betre som "oppfinner" og gründer enn han hadde gjort i ein lærd stilling
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 2. januar 2008 #14 Skrevet 2. januar 2008 Har vgs til nå, er student for øyeblikket. Men før eg blei det så jobba eg som kundebehandler/selger, matvare butikk, omviser på museum og masse anna. Men eg er veldig glad for at eg valgte å studere att og at eg har muligheten til det.
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #15 Skrevet 2. januar 2008 Jeg har det motsatt, jeg er veldig glad for at jeg sluttet å studere for noen mnd siden. Fikk nettopp svar fra lånekassen om innvilget lån for våren, men jeg er mye heller sekretær akkurat nå. Kommer nok til å ta noen fag her og der, men ikke mere fulltidsstudie på meg! Jeg liker godt å ha tid og penger til det jeg vil! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå