polarn & pyrene Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Holder nemlig på å plokker bort min nå jeg. Ettersom jeg skal ha feste på lørdag med masse gjester så er det greit å få den bort. Når tar dere bort deres da?
Pysa Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Den forsvant i går. Treåringen kunne ikke skjønne hvorfor vi rydda bort alt det fine, men mora hans var lei :-)
camilla^ Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Det forsvinner litt smått som sent i dag. Gubben ville pakke ned juletreet idag, så da tenker jeg at jeg begynner med pynten også. Skal hvertfall prøve å få sortert og kastet det vi ikke bruker eller liker. Første jul vi har sammen, så vi må samkjøre tingene våres litt.
strekkmerketrollet Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Jeg hadde lysst å få ut ALT i GÅR... men sambo nekta....! Har kriblet i fingrene i heeele dag... lysst å pelme ut treet.. men sambo nekter.. skal ta en ny diskusjon i kveld ) Vil ikke vente til helga!
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 2. januar 2008 #7 Skrevet 2. januar 2008 Ryddet bort alt sammen i går:) veldig deilig:)
Thula Skrevet 2. januar 2008 #9 Skrevet 2. januar 2008 Så fort jeg gidder, egentlig. Kanskje i dag? Får se, rett og slett, jeg er i hvert fall lei av å se på den..
Himmel og hav Skrevet 2. januar 2008 #11 Skrevet 2. januar 2008 Den må jeg ha oppe til 20.dagen - ikke snakk om å hive det ut før nei!
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. januar 2008 #12 Skrevet 2. januar 2008 Skulle tatt det i går, men var syk.. skal se om jeg får tatt det i dag..
SaDa Skrevet 2. januar 2008 #13 Skrevet 2. januar 2008 Tok treet i dag siden barnålene datt av bare vi så på det.. Resten kan kanskje stå fremme noen dager til.
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #14 Skrevet 2. januar 2008 Synes vi har det sååå kos nå med "hvit" jul og alt,vil ikke ta ned:((Meeen må vel gjøre det i dag eller fredag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå