Gå til innhold

Er jeg på vei til å bli deprimert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke hatt den riktig store"julegleden" i år som jeg bruker, har ikke gledet meg slik over den som jeg bruker, vet at en grunn til det kan være at jeg mista bestemor mi i ei bilulykke jula 2006.

Har ikke noe lyst på jobb heller, fælt å si det men i dag skulker jeg, og det er ikke første gangen.... har ikke så givene jobb heller.... vaskejobb....ikke at det er noe galt i vaskejobb, men det er vel ingen drømme jobb for noen.

Her hjemme er det heller ikke noe givende å gjøre noe, føler meg lat og gidder ikke gjøre like mye som jeg gjør til vanlig.

Er av den typen som er redd for alt som er og er plaget med litt nerver og angst, går litt i perioder.....

Har ikke så store problemer så jeg føler jeg må gå til psykolog.

Har dere noen gode råd å komme med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Skjønner hvordan du har det... Jeg har alltid hatt mye å gjøre - hester, opptil fire jobber, skole og vært frivillig i en organisasjon. Dagene var fulle fra morgen til kveld, men nå har jeg ikke noe annet enn en jobb. Får ikke drive med hest og har ikke ork til alt jeg drev med før. Kommer hjem og legger meg på sofaen... Jeg tror man blir deprimert av det.. Jeg går bare å hakker på samboeren min, som takk og lov er tålmodig og forståelsesfull. Gråter nesten hver natt og føler meg tjukk og fæl. Julen har jeg ikke deltatt i. Frister ikke å gå gravid en gang til for å si det sånn.

Men det er mange hormoner som hjelper kroppen med å lage et lite menneske. Så vi får bare holde ut!

Lykke til!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...