Gjest Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Kanskje litt tidlig å spørre om det ennå De fleste som får termin i oktober har jo ikke hatt eggløsning denne måneden ennå. Og det er ikke lett å planlegge at man SKAL bli gravid denne måneden heller
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 hehe sant det tenker ikke jeg skal jo prøve selv håper det går da
blirjegsnartmamma Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Jeg håper jeg skal ha hvertfall Får se om det klaffer denne måneden!
ampall Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Jeg skal hvertfall gjøre mitt beste for å få termin i oktober
bestemt oss:) *mamma* Skrevet 2. januar 2008 #7 Skrevet 2. januar 2008 Hvis alt går sm planlagt, så satser vi på oktober ja;) hehe.. Får bare håpe nytt år og nye muligheter slår inn fort:P
♥lurelure♥ Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 Jeg fikk en herlig gutt i oktober i år, så dere har mye å glede dere til!!!! Ønsker dere alle en oktoberspire!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå