Truseprinsesse Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Når blir jeg gravid og hvilket kjønn blir det? Han er født 050486 Jeg er født 090986
Mamalari Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 får opp feb/mars og at det vil bli en gutt:)
Truseprinsesse Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2008 Får du opp noen andre opplysninger også? Vi har i utgangspunktet tenkt å vente til april med prøvingen nå slik at det passer litt bedre i forhold til studier..
Mamalari Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 dere velger jo selv om dere prøver eller ikke, men du har iallefall mulighet til å bli gravid da. de valgene man tar kan være med på å forandre spådommen. Så hvis dere velger å vente med prøvingen, så handeler dere aktivt for å forandre det jeg ser. Men får opp at du vil ha et barn ved juletider..
Truseprinsesse Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2008 Tusen takk! Det kan jo hende at vi får barn for tidlig også. Om syklusene mine fortsetter som de er nå, vil jeg nemlig ha termin 1.januar ved aprilprøvingen. Syns det er flott at du tar deg tid til oss undrere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå