Gå til innhold

Jeg har så lyst til å sette opp en fast samværsavtale med bf...

Anbefalte innlegg

Skrevet

....men da er jeg redd for at den gode stemningen mellom oss forsvinner. Vi har en god samarbeid når det gjelder gutten. Vi prater bra sammen, og oppfører oss som venner for guttens skyld. Vi har ikke noe faste avtaler akkurat nå, for bf har fått ny jobb og har ikke så mye tid lenger. Så derfor må vi ta det som det kommer.

Men når ting ikke går etter bf vilje, slik som samvær, så blir han trassig med engang. F.eks. når han vil ha gutten en helg, og det ikke passer, så oppfører han seg som en drittunge som ikke får viljen sin. Så kan han ringe par dager etter og begynner å prate hyggelig og si: det ordner seg, det ordner seg. Da er han plutselig blitt snill igjen.

Dette er så vanskelig, for jeg vet ikke hvor jeg har han. Og dette irritere meg. Hadde tenkt å ringe advokaten min og be henne om hjelp til å legge opp en fast samværsavtale, men jeg sitter altså her og tviler. For når har plutselig bf begynt å bli snill igjen.

Rotete forklart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnefaren og eg hadde ein anstrengt tone i starten, men rettsmøter og greier. Etter ein tid la handet på hylla og vi fekk ein grei tone oss i mellom, når det gjelder barnet. Eg ba uansett om å få lage ein skriftlig avtale, i tilfelle ting skulle skjære seg igjen. Og var ikkje noko problem for han det. Så eg sette ned punkta som var viktig å få med og advokten synest den såg veldig grei ut. Synest det er greitt å ha alt skriftlig, for man veit aldri kva som kan skje. :)

Skrevet

ikke sant? Der sa du det.

Jeg få ta en prat med bf om dette her.

Takk for rådet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...