EnMamma Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 10 barn under 15 år har mistet livet i trafikkulykker i 2007. Seks av barna var passasjerer i bil, to var fotgjengere og to barn var syklister. To av barna som var passasjerer i bil var spedbarn på under ett år. De siste fem årene har i gjennomsnitt 12 barn under 15 år omkommet i trafikken. I hele 2007 omkom det 233 personer i Norge, artikkel hos Trygg Trafikk. Husk å sikre barna(og dere selv!!) ordentlig i bil!
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Og den ene av barna under et år visste jeg dessverre godt hvem var. =( Sikre ungene og dere selv godt ja!
EnMamma Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2008 Det var leit å høre, Sauen og dingsen! En tragedie
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Jepp, skikkelig trist. ung mor med babyen sin (og flere andre) i bilen. Babyen omkom, det gjorde også den ufødte babyen til venninnen hennes som satt i bilen=( men nå ble jeg usikker på om det var i 2007 eller 2006 da...
EnMamma Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2008 Uff, så grusomt. Grusomt uansett hvilket år det var.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Tror det var i 2006, for satt å leste se og hør for en uke siden og der var de ei som mistet sin lille sønn i en ulykke 2006 da de var på vei for å planlegge dåpen til den lille. HUn hadde ei venninne som var høy gravid som mistet det ufødte livet i den ulykken. Satt og snufset og gråt etterpå jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå