Chezka Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 For noen uker siden ble jeg spådd her inne (husker ikke om det kanskje var mamalari??) at jeg skulle bli gravid i nærmeste fremtid. Det stemte, jeg er nå 5 + 4 :-) Kan noe se om det er gutt eller jente - og om det ser ut til å gå bra?
Mamalari Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Gratulerer!! Kan stemme at det var jeg som så på deg, mener å huske nicket ditt. Får først opp jente, men så får jeg opp gutt. Så ble jammen usikker her:) Får ikke opp noe negativt, så det ser ut til å gå bra. Men får vondt i korsryggen når jeg ser på deg, så kan være at du vil få litt problemer med den..
Chezka Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2008 I himmelens navn, mamalari - det med først jente så gutt sa du sist også!!! Du sa da at kanskje det blir tvillinger :-)) Jeg ønsker meg jo bare 1 stk baby.... Men bra at det ser ut til å gå bra. Korsryggen plager meg innimellom i utgangspunktet, så der har du nok også rett! Flink, du! :-)))
Mamalari Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Åja, når du sier det så husker jeg det.. Hadde ikke du fått opp det selv også? Kan jo også være at det blir to tette da, så jeg bare har litt vanskeligheter med å skille de. Deg er jeg jammen spent på tilbakemelding ifra når du har vært på ul:)
Chezka Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2008 Jepp, forsøkte nemlig ringtesten "bare på gøy" og fikk litt forvirrende svar med både gutt og jente.... :-) Nå må jeg si at jeg også om mulig er enda mer spent på ul.... Du er nesten litt skummel, du ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå