Gjest Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Vihar bestilt en slik til hver av de to største ungene. ser jo at 5 åringen sliter mer på klærene nåe enn før slik at det lettere blir hull iknær og rumpe og 3 åringen er av den aktive typen som nok kommer til å slite mer på klærene nå snart han også så da tenkte vi det kanskej ville lønne seg med todelt, mye billigere å bare kjøpe ny bukse enn hel dress liksom. Er likvel litt skeptisk, blir det styr og upraktisk med todelt? Noen med erfaringer? Blir mest til 5 åringen i første omgang, den til 3 åringen passer nok ikke før godt ut på våren eller til neste høst igjen.
mummimammo gleder seg til jul Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 jeg ysnes det har vært greit med todelt, har jakke og bukse fra bergans, når det er litt vamrere om våren trenger hun kansje bare en fleece, men fortsatt bukse da hun sitter mye i sankassen osv, og så kan vi bruke bare jakken om vi bare skal gå en tur elel rnoe, eller på butikken. jeg synes hvertfall det er kjempe praktisk..
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Hmm, ja du har et poeng der ja! :-) Blir jo flere bruksområder med todelt, har ikke tenkt på det jeg. Er uttagbar fleece i de vi bestilte også.
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Jeg har kjøpt reflex sin 2 delte dress og synes det er kjempegreit. En får ofte svart bukse vertfal og viss den er hel kan den gå i arv selv om jakken f.eks er rosa. Og det er som du selv sier at det er buksa som slites mest. Jeg kjøpte en bukse som har ekstra polstring på knær og rumpe både for slitasje og for kulde. Men jeg tenker bare litt selv også, syns det ser ubehagelig ut å ha en stram dress å leke i sandkassen med. Dattera mi liker den vertfal og jeg kommer til å gå for det neste gang også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå