Gå til innhold

Trollungen min har begynt å slå..:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på noe.. Er det andre som har unger(min er 15 mnd) som har begynt å slå, og ikke vil forstå nei?

Han vet jo hva nei betyr, men når jeg kjefter eller løfter han vekk og sier bestemt nei, så ler han eller overser meg helt.

Eller så får han raserianfall!!

Andre som har små trollunger, hva gjør dere eventuelt?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ja da! Her setter tøtta opp sitt søteste smil og himler med øynene når jeg sier nei på min strengeste måte. Har litt problemer med å holde maska av og til. Vi har så vidt begynt med litt time-out i trappa, vi da (hun er 1 år og 7 mnd). Hun skjønner da at hun har gjort noe galt, for hun blir sittende selv om hun tydeligvis synes at det er leit å være der. Hun er der bare et halvt minutt eller så da. De tester grenser veldig i den alderen der.

Skrevet

Samme her. Min er 19 mnd i morgen og han klyper noe så inn i hel***! Vi har prøvd å overse, mannen har prøvd å si "AU! skikkelig høyt, men det var bare gøy (I told him so). Nå setter vi ham bare ned og begynner å gjøre noe annet enn å leke med ham. Så får han bare være så forbannet han bare vil, her i huset klyper vi ikke.

Skrevet

Hehe, ja det er litt sånn at når jeg har sagt nei 15 ganger, da begynner jeg å kjenne at det koker, men av og til må jeg snu meg for å ikke le..

De har jo så rare ansiktsutrykk av og til..:)

Nei, finner meg ikke i klyping eller slåing her heller, og syntes d er ekkelt hvis han skal være den frekke ungen i barnehagen som er stygg med de andre barna:( men men.. Får bare ikke gi meg!!

Skrevet

Jeg har ikke fått høre at han har gjort det i bhg enda *takkogpris*, men om han begynner der også så limer jeg ham bak tapetet! Jeg hadde illrøde kjaker etter litt "kosing" for noen dager siden. Både han og jeg ble forbannet. Jeg fordi "AU", og han fordi jeg droppet å leke mer og heller begynte å rydde. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...