Livje Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 For 3 dager siden fikk jeg masse vann i korppen... Har derettter kjent små tak men ingen store.... Men i går følte jeg meg anderledes, har flydd mye på do og i dag tidlig begynte det med mageknip lignende tak. De kommer jevling,men har ikke begynt å ta tiden. De kjennes godt og til tider kan det være vanskelig å gå.....er det ekte rier elr falske? Syns det er vanskelig når man er første gangs jeg.... Håper noen der ute kan svare..... klem
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Oj, kan høres ut som om du er i gang ja... Kan jo fortsatt ta lang tid, men det virker i alle fall som du er i startgropen av en fødsel=) Kan være greit å begynne å ta tiden bare for å finne ut hvor du er i løypa. Masse lykke til - skulle ønske det var meg!! =P
sydilla Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Håper for din del at det er ekte saker :-) Du kan jo sjekke hvor lenge de varer. Skikkelige rier skal vare over 60 sek, gjerne bort i 90. Men selv rier som virker på åpningsprosessen kan gi seg dessverre.Det er vanskelige å vite det der selv om man er 3 gangs skal jeg si deg...
Livje Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2008 Ikke lett dette men en kan jo håpe de er ekte....er fortsatt 14 dager igjen til termin,men gjør ikke noe om nurket kommer nå:-) Takker og bukker for svar!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå