tirilsen Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 vi har prøvd siden jan 06 og forsatt sitter ingen spire..nedtur hver eneste mnd teste oss for det som skal testes, min mann har litt dårlig kvalitet, men legen er positiv..men ingenting skjer..hørte på nyttårsaften at ei venn hadde gått til ei "trollkjerring" og hun hadde trykket på noen punkter, ett par mnd etter satt spira!! har hørt om dette før også, men ikke funnet noen slike trollkjerringer - noen som har gode erfaringer? anbefale? ..vi reiser hvor som helst..bare hun har noen kids på samvittigheten..hehe..verdt å prøve iallefall..
Babyønske �� Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Trollkjerring var et drøyt begrep syns jeg.... vi har da kommet lengre innen alternativ medisin i dag..... Jeg stor tiltro til alternativ behandling, og kommer nok til å prøve det før enn å gå til lege. Har til nå prøvt healing, men pga dårlig økonomi måtte jeg kutte ut behandlingene før jeg burde. Men jeg hadde bedring så lenge jeg holdt på, og jeg plages litt av tanken på at hvis jeg bare kunne fortsatt litt til, så kan det hende vi hadde hatt klaff nå. Det neste jegkommer til å prøve er soneterapi, og det er som du også nevner å trykke på punkt. Ellers er akupunktur noe som kan være verdt å prøve. Det kommer litt an på hvor du bor og hvor god tilgang du kan ha. Men kan hende skal du ikke så langt, spørs om det er langt flere som driver med sånt enn du aner........ Her er et par sider du kan ta en kikk på : http://www.alternativmedisin.no/ http://www.behandler.no/ http://www.alternativ.no/index.php
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå