Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å handle litt kjeks eller lignende idag. Hva tar dere med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ritz

Sjokolade

Tørket mango

Skrevet

Energibar

Energidrikk

STRATOS:)

Kjeks

Spennende tråd, her kan jeg sikkert plukke opp noe godt jeg ikke har tenkt på!

Skrevet

Hei!

Nå er jeg bare på besøk fra 1.tri. Men måtte bare komme med et lite svar:-)

Når jeg skulle ha min første var jeg veldig opptatt av å huske på å ha noe i skapet som kunne taes med på fødselen, kjeks el. + noe å drikke. Et blad eller to og så musikk da.... for å få tiden til å gå... Hadde jo hørt så mange historier om fin musikk, tid til å lese å sove/slumre mellom riene osv..Men når dagen kom og vi var på sykehuset gikk alt så fort og var så intenst at bagen ikke ble åpnet en gang :-) Hehe!:-) Så med nummer to hadde vi ikke annet med enn foto apparat og telefon!:-)

Lykke til med forestående fødsel!! Du har en fantastisk tid i vente, gleder meg masse til det blir min tur igjen:-)

Skrevet

hadde med bananer og polarbrød. Spiste aldri noe av det hverken under tiden vi var på føden eller etter. Men tar nok med noe nå i tillfelle. Man vet jo aldri. Kanskje kornmokjeks.

Skrevet

Trenger ikk ta med noe. Tradisjonen tro vet jeg at mine venninner kommer med verdens største smågodtpose og alle ukens nye magasiner! Sist mente mannen å ha lest at sjokolade ikke var bra for mor og barn og stjal alle sjokoladebitene, denne gangen lar jeg meg ikke lure like lett : D I tillegg skal jeg ha noe salt ja, ritzkjeks hørtes ut som en god ide!

Skrevet

Jeg har kjøpt inn salte kjeks (salinas..tror jeg?) fordi jeg vet at det er omtrentlig det eneste jeg orker når jeg er dårlig/kvalm. I tillegg har jeg kjøpt to flasker med energidrikk, og en stor flaske med vann. Kjøper muligens noen bananer eller noe på vei opp og; bor over butikken, så regner med sambo rekker å løpe innom der før vi flyr avgårde.

Skrevet

Hehe, jeg henger meg på. Kom hjem igjen med både energy-sjokolade, uåpnet blad og flaske med urge :-) Under fødselen var det ikke i mine tanker å spise eller lese, hehe.... Og etterpå var det jo like greit å rusle ned i kiosken (evt sende gubben) etter noe spiselig.

Men det er jo så forskjellig, noe spiselig er sikkert greit å ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...