Gjest Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Tenkte å handle litt kjeks eller lignende idag. Hva tar dere med?
kokosyklus Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Energibar Energidrikk STRATOS:) Kjeks Spennende tråd, her kan jeg sikkert plukke opp noe godt jeg ikke har tenkt på!
Kjærlighet <3 Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Hei! Nå er jeg bare på besøk fra 1.tri. Men måtte bare komme med et lite svar:-) Når jeg skulle ha min første var jeg veldig opptatt av å huske på å ha noe i skapet som kunne taes med på fødselen, kjeks el. + noe å drikke. Et blad eller to og så musikk da.... for å få tiden til å gå... Hadde jo hørt så mange historier om fin musikk, tid til å lese å sove/slumre mellom riene osv..Men når dagen kom og vi var på sykehuset gikk alt så fort og var så intenst at bagen ikke ble åpnet en gang :-) Hehe!:-) Så med nummer to hadde vi ikke annet med enn foto apparat og telefon!:-) Lykke til med forestående fødsel!! Du har en fantastisk tid i vente, gleder meg masse til det blir min tur igjen:-)
Kakebakesøte Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 hadde med bananer og polarbrød. Spiste aldri noe av det hverken under tiden vi var på føden eller etter. Men tar nok med noe nå i tillfelle. Man vet jo aldri. Kanskje kornmokjeks.
2jenterog1guttmennåerdslutt Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Trenger ikk ta med noe. Tradisjonen tro vet jeg at mine venninner kommer med verdens største smågodtpose og alle ukens nye magasiner! Sist mente mannen å ha lest at sjokolade ikke var bra for mor og barn og stjal alle sjokoladebitene, denne gangen lar jeg meg ikke lure like lett : D I tillegg skal jeg ha noe salt ja, ritzkjeks hørtes ut som en god ide!
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #7 Skrevet 2. januar 2008 Jeg har kjøpt inn salte kjeks (salinas..tror jeg?) fordi jeg vet at det er omtrentlig det eneste jeg orker når jeg er dårlig/kvalm. I tillegg har jeg kjøpt to flasker med energidrikk, og en stor flaske med vann. Kjøper muligens noen bananer eller noe på vei opp og; bor over butikken, så regner med sambo rekker å løpe innom der før vi flyr avgårde.
termin 29.jan Skrevet 2. januar 2008 #8 Skrevet 2. januar 2008 Hehe, jeg henger meg på. Kom hjem igjen med både energy-sjokolade, uåpnet blad og flaske med urge :-) Under fødselen var det ikke i mine tanker å spise eller lese, hehe.... Og etterpå var det jo like greit å rusle ned i kiosken (evt sende gubben) etter noe spiselig. Men det er jo så forskjellig, noe spiselig er sikkert greit å ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå